Kerkkoor

Verkoopdag

Verkoopdag 2021

Vorig jaar hebben we helaas geen verkoopdag kunnen organiseren wegens COVID-19. Aangezien wij een samenkomst met elkaar gemist hebben, willen we dit jaar wel iets organiseren. Het is nog niet geheel duidelijk hoe de komende periode zich zal ontwikkelen met betrekking tot de maatregelen, waardoor we nog geen verkoopdag kunnen houden zoals we gewend zijn. We hebben echter wel iets leuks bedacht voor jong en oud.

In tegenstelling tot de twee datums die wij genoemd hebben in de gemeentegids zal er alleen op 19 november 2021 in gemeentecentrum De Hoogt een bingoavond georganiseerd worden. De avond begint tussen 19.30 uur en 20.00 uur met koffie/thee en wat lekkers. De kosten van deze avonden bedragen € 25,- en een ieder krijgt hierbij 2 consumpties gratis. We zullen, zoals u van ons gewend bent met het rad van avontuur, hele mooie prijzen hebben. Mochten de maatregelen aangescherpt worden kunnen we overgaan tot een online bingo, waardoor we toch nog een gezellig samenzijn hebben met elkaar. Voor iets lekkers wordt dan uiteraard gezorgd. Er volgt voor deze avond nog een opgaveformulier

Ook aan de kinderen hebben we gedacht. Op 17 november 2021 zullen we, ook in gemeentecentrum De Hoogt, een kindermiddag organiseren voor de kinderen van de basisschool. De middag begint om 14.00 uur tot 16.30 uur en kost €10,-. De kinderen krijgen voor dit bedrag onder meer drinken en lekkers. Tijdens deze middag zullen we onder andere gaan bingoën, houden we een mini-disco en is er nog veel meer leuks. De kinderen kunnen tot en met 30 september 2021 opgegeven worden bij Linda Colijn op nummer: 06-30111260.

Onder de toren in de kerk staat een pot; heeft u nog muntjes over van bakkerij V/D Grijn, dan willen wij u vragen deze in de pot te doen, zodat wij er lekkere prijzen voor kunnen bestellen. Alvast hartelijk dank.

Zoals gezegd geen verkoopdag zoals u van ons gewend bent, maar we hopen met elkaar een leuke avond en middag te hebben.

Hopelijk tot ziens op de bingoavond en/of kindermiddag!

De verkoopcommissie

Boeken en kleding
Het hele jaar door kunt u bij Martin Vink boeken inleveren, adres Langstraat 7 te Uitwijk. U kunt ook telefonisch contact opnemen met Martin, tel. 06 24340780.

Ook kunt u kleding inleveren bij Martin Vink, Langstraat 7 of Henrieke van Herwijnen, Zandwijk 3. Heeft u bijvoorbeeld kleding die u niet meer draagt, maar nog schoon en heel is, dan krijgen wij dit graag, zodat we nieuwe eigenaren voor uw kleding kunnen vinden.

Oud ijzer
Het hele jaar door kunt u uw oud ijzer inleveren in de schuur, links achter, bij de familie Van der Nat aan de Langstraat.

Oud en vertrouwd
Ook nieuwe artikelen hebben wij graag, bijvoorbeeld overgehouden van een kerstpakket of cadeau gekregen. Of nieuwe artikelen, gekregen of gekocht maar nooit in gebruik genomen. De DE koffie- en/of theepunten (graag in bundeltjes van 100 punten) zijn ook welkom.

De verkoopcommissie bestaat uit:

Annelies Quivooij, secretaresse   tel. 0183 - 440480
Angela Kostense, commissielid   tel. 0183 - 400546